SAMBUTAN HARI PELADANG, PENTERNAK DAN NELAYAN KEBANGSAAN (HPPNK) 2009

>> August 09, 2009

Kami akan berada di Sambutan HARI PELADANG, PENTERNAK DAN NELAYAN KEBANGSAAN (HPPNK) 2009 yang akan diadakan di MITC Ayer Keroh Melaka. Anda semua dijemput hadir. Kami menawarkan pelbagai barangan untuk Hidroponik dan Hidrokultur khas untuk anda. Anda juga berpeluang untuk mendapatkan khidmat nasihat mengenai pertanian Hidroponik dan Hidrokultur. Pelbagai peluang perniagaan kami tawarkan kepada anda.

JANGAN LEPASKAN PELUANG KEEMASAN ANDA. KUNJUNGI BOOTH KAMI DISANA SEPANJANG TEMPOH PAMERAN!

MAKLUMAT PAMERAN:
Tarikh :10 hingga 16 Ogos 2009
Tempat :Pusat Dagangan Antarabangsa Melaka (MITC),Ayer Keroh, Melaka
Anjuran :Kementerian Pertanian dan Industri Asas Tani

Dirasmikan oleh:

Y.A.B. Tan Sri Dato' Hj. Muhyiddin bin Mohd. Yassin, Timbalan Perdana Menteri Malaysia pada 13 Ogos 2009 (Khamis, jam 10.00 pagi).



0 comments:

About This Blog

Blog ini adalah sekadar maklumat berkenaan tanaman hidrokultur (hydroculture) dan juga tanaman yang berkaitan dengan hidrokultur. Blog ini juga membuka ruang kepada anda yang berminat untuk menceburi bidang penanaman pokok hiasan dengan menggunakan kaedah terbaru tanpa menggunakan tanah. Selamat melayari blog ini.

Peluang Bisnes Hidrokultur

Rebutlah peluang bergelar stokis hidrokultur bersama kami. Peluang pendapatan lumayan buat anda yang menceburi bidang ini kerana bidang hidrokultur di Malaysia masih hijau dan tiada usahawan yang terlibat dalam bidang ini. Justeru itu, menyedari potensi untuk berjaya adalah besar, kami ingin melahirkan usahawan Hidrokultur di Malaysia. Hubungi kami untuk maklumat lanjut.

  © Free Blogger Templates Joy by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP