SEWAAN SET HIDROKULTUR!

>> August 06, 2009

TROPICAL BIOESSENCE MARKETING INGIN MEMBERI TAWARAN PAKEJ SEWAAN HIDROKULTUR UNTUK:

Hotel
Set hidrokultur sesuai dijadikan perhiasan di bilik-bilik hotel, ruang legar, ruang legar, ruang kafe, tandas dan lobi hotel. Hidrokultur ini dapat menyerikan lagi di dalam hotel agar kelihatan lebih menarik. Hidrokultur ini juga sesuai untuk mengatasi stress, murung, lesu dan menjadi terapi untuk kesihatan, menceriakan suasana hotel, meneutralkan pencemaran udara dan sebagainya. Bayangkan suasana di dalam bilik hotel, dihiasi dengan tanaman hidrokultur dalam pasu berkaca dengan ikan laga, gapi dan puyu sedang berenang di sekitar akar pokok yang putih. Sungguh indah dan menenangkan fikiran.

Majlis Perkahwinan
Set Hidrokultur sesuai dijadikan perhiasan di ruangan santapan bagi raja sehari, tetapi VVIP, serta para tetamu yang hadir serta ia juga sesuai dijadikan cenderahati kepada tetamu. Hidrokultur ini juga menyerikan lagi suasana kepada tetamu yang hadir di majlis perkahwinan serta dapat memberikan keunikan dan kecantikan di persekitaran majlis. Justeru kami berharap mendapat sokongan dan kerjasama dari anda yang berminat untuk menjayakan majlis perkahwinan raja sehari yang diidamkan setiap insan.

Sekolah-sekolah dan jabatan-jabatan kerajaan
Set Hidrokultur juga sesuai untuk mengatasi masalah stress, murung, lesu, dan menjadi media terapi untuk kesihatan, menceriakan suasana sekitar, meneutralkan pencemaran udara dan sebagainya di ruang-ruang pejabat anda tidak kira sama ada anda bekerja sendiri, kerajaan mahupun swasta. Bayangkan suasana dalam bilik pejabat dihiasi dengan tanaman hidrokultur dalam pasu berkaca dengan ikan laga, gapi dan puyu sedang berenang di sekitar akar pokok yang putih. Sungguh indah dan menenangkan fikiran. Ia juga dapat menyerikan lagi suasana di pejabat serta dapat memberikan keunikan dan kecantikan di pejabat agar kelihatan lebih menarik. Justeru dengan usaha meletakkan set hidrokultur di ruang pejabat anda, ia akan dapat membantu kerajaan menjayakan ‘Kempen Bumi Hijau’.

PAKEJ SEWAAN YANG DITAWARKAN:
* 1 pakej sewaan: 50 set hidrokultur (minimum tempahan)
* 1 bulan-RM500.00
* 1 Tahun-RM5000.00
* Perjanjian sewaan-Disediakan
* Khidmat penyelengaraan- 2 kali sebulan

SATU SET HIDROKULTUR YANG KAMI SEDIAKAN TERDIRI DARIPADA :-

1) Balang kaca 2) Pokok hiasan 3) Ikan hiasan


JENIS POKOK HIASAN YANG KAMI SEDIAKAN:


JENIS BAJA YANG SESUAI UNTUK POKOK HIDROKULTUR




Berat: 125ml
Kini terdapat baja yang sesuai untuk tanaman hidrokultur yang membekalkan nutrient yang cukup iaitu BAJA CECAIR GREENEDEN. Cuma tambah 2liter air (bersamaan dengan 4 botol mineral kecil) untuk satu penutup botol. Ianya sangat effektif untuk tanaman hidrokultur dan tidak memberi kesan kepada kesihatan jika terminum baja ini malah ikan juga boleh hidup didalam baja ini tanpa pam oksigen dan anti klorin!
........................................................................................................................................................

Untuk sewaan, sila hubungi kami di:

TROPICAL BIOESSENCE MARKETING
No.88, Jalan TU2, Taman Tasik Utama, 75450 Ayer Keroh, Melaka.
Email: kazzponik@yahoo.com / sales@kazzponik.com
Pejabat: 06-2323500
Faks: 06-2323887
HP: 019-7736867 (Cik Hidayah)

0 comments:

About This Blog

Blog ini adalah sekadar maklumat berkenaan tanaman hidrokultur (hydroculture) dan juga tanaman yang berkaitan dengan hidrokultur. Blog ini juga membuka ruang kepada anda yang berminat untuk menceburi bidang penanaman pokok hiasan dengan menggunakan kaedah terbaru tanpa menggunakan tanah. Selamat melayari blog ini.

Peluang Bisnes Hidrokultur

Rebutlah peluang bergelar stokis hidrokultur bersama kami. Peluang pendapatan lumayan buat anda yang menceburi bidang ini kerana bidang hidrokultur di Malaysia masih hijau dan tiada usahawan yang terlibat dalam bidang ini. Justeru itu, menyedari potensi untuk berjaya adalah besar, kami ingin melahirkan usahawan Hidrokultur di Malaysia. Hubungi kami untuk maklumat lanjut.

  © Free Blogger Templates Joy by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP